NINIEJSZA STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIE

Pliki „cookie” są to pliki tekstowe zapisywne na komputerze Użytkownika i służą do zapisywania preferencji i ustawień wykorzystywanych prodczas korzystania z serwisu. Używane przez nas pliki cookie nie umożliwiają identyfikacji Użytkowników odwiedzających naszą witrynę i nie są w nich zapisywane żadne informacje, które mogły by taką identyfikację umożliwić. Zgodnie z art. 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800) zapisywanie plików tekstowych na dysku komputera Użytkownika witryny jest dozwolone o ile Użytkownik zostanie o tym poinformowany. Warunkiem działania plików cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę oraz nieusuwanie ich z dysku komputera. Jeżeli Użytkownik nie chce udostępnić plików cookies, powinien taką opcję wyłączyć w przeglądarce nim odwiedzi nasz portal. Nieudostępnienie plików cookies przez przeglądarkę, albo ich skasowanie, możne powodować znaczne utrudnienia lub może nawet całkowicie uniemożliwiać korzystanie z naszej witryny – za co nie ponosimy odpowiedzialności.
__UE_ALT
przejdź do koszyka
0
dodano do koszyka:
przejdź do koszyka

Nabór na wolne stanowisko pracy - Adiunkt w dziale sztuki

MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Adiunkta w dziale sztuki
1. Wymagania niezbędne:

1) Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku historia sztuki

2) Wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, samodzielność przy wykonywaniu zadań, samodyscyplina;  duża dyspozycyjność

3) Dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu.

4) Umiejętność pracy w zespole oraz koordynacji określonych działań w ramach realizowanych projektów.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) Znajomość historii sztuki ze szczególnym  uwzględnieniem sztuki polskiej,

2) Znajomość polskiego rynku sztuki, 

3) Umiejętność wykonywania opisów inwentaryzatorskich i datowania eksponatów,

4) Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego co najmniej  na poziomie  średniozaawansowanym,

5) Komunikatywność

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Gromadzenie zabytków kultury materialnej przeznaczonych do „Miasteczka Galicyjskiego”

2) Naukowe opracowanie zbiorów przeznaczonych do „Miasteczka Galicyjskiego” i prowadzenie ich ewidencji (wykonywanie kart katalogu naukowego)

3) Nadzór merytoryczny nad ekspozycjami w „Miasteczku Galicyjskim”

4) Prowadzenie magazynu zbiorów sztuki w „Miasteczku Galicyjskim”

5) Prowadzenie inwentarza muzealiów i materiałów pomocniczych „Miasteczka Galicyjskiego”

6) Gromadzenie obiektów z terenu statutowej działalności muzeum

7) Prowadzenie prac naukowo-badawczych samodzielnie i wspólnie z innymi  pracownikami na terenie statutowej działalności muzeum

8) Przygotowywanie pod względem merytorycznym i organizowanie wystaw tematycznych

9) Przeprowadzanie lekcji muzealnych

 

4. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny oraz CV,

2) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,

4) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

7) Oświadczenie kandydata że nie  był karany w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV kodeksu karnego, art. 189a i 207 kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29.07.2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.  Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć informację w w/w zakresie z Krajowego Rejestru Karnego  ( zaświadczenie o niekaralności).

 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 17 maja 2024r. do godz. 15.00 pod adresem:  Muzeum Ziemi Sądeckiej,  ul. Jagiellońska 56 , 33-300 Nowy Sącz w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Adiunkta”.

Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Muzeum Ziemi Sądeckiej przy ul. Jagiellońska 56 oraz na stronie www.muzeum.sacz.pl .  Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 443-77-08 w 119

Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych podanych przez kandydata do pracy:

Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Sądeckiej z siedzibą w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 33-300 Nowy Sącz, zwane dalej Administratorem,

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy,

3) Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi

a) obowiązek prawny wynikający z art. 221 § 1 kodeksu pracy, w zakresie danych wskazanych w tym przepisie (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

b) podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

c) zgoda, w zakresie danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a) podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych,

b) organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy administracji publicznej.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane  zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania - na zasadach określonych w RODO,

7) jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,

9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości udziału w rekrutacji,

10) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 600-896-868, adres do korespondencji: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56, 33-300 Nowy Sącz, e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl.